Мерія Кривого Рогу замовила оточенню Вілкулів реклами на 16 мільйонів
Комунальне підприємство «Інститут розвитку міста Кривий Ріг» Криворізької міськради за результатами тендерів уклав дві угоди на рекламу загальною вартістю 16,28 млн грн.
Піарити мерію і Вілкула джуніора на радіо та телебаченні за 11,33 млн грн буде фірма «Артстайл Груп». СВОЇ публікували розслідування, як ця фірма монополізувала рекламний ринок у Кривому Розі.
«Артстайл Груп» зі статутним капіталом 1 тис. грн створена в 2019 році в Кривому Розі, а потім переведена в Київ. Директором є Володимир Вичужанін, а засновницею – Марина Чудновець із Кривого Рогу. Раніше вона володіла і керувала іншим підрядником мерії – фірмою «Веста Медіа Корпорейшн», якою нині володіє та керує Віталій Єнін – депутат від Блоку Вілкула «Українська перспектива» у Криворізькому районі. Останній також заснував «Фірма РК» разом із Ярославом Гивелем та Андрієм Жаботинським.
«Артстайл Груп» розмістить 2000 хвилин інформаційних повідомлень поза межами рекламних і новинних блоків на радіостанціях: «Радіо П’ятниця», «NRJ», «Перець FМ», «Город-FМ», «Радіо Кривбас». Хронометраж одного виходу буде до однієї хвилини.
Додатково розмістять 5 250 хвилин інформаційних повідомлень на двох телеканалах: «Перший Міський» та «Громадське телебачення Дніпра «ОТВ». Не менше п’яти інформаційних повідомлень повинно виходити у ранковий і вечірній прайм-тайм. Хронометраж одного виходу буде до трьох хвилин.
За піар мерії у пресі та інтернеті буде відповідати «Інформаційне агентство «Кривбас Он-лайн», на це піде 4,95 млн бюджетних коштів. Фірма на чолі з Ігорем Савлюком напряму належить депутату Дніпровської міськради Ярославу Гивелю (раніше від Партії регіонів та «Опозиційного блоку», нині від «Блоку Вілкула «Українська перспектива»).
Гивель працює в «Інституті стратегічних досліджень» Юлії Шмагіної. Раніше фірмою володів позафракційний нардеп Дмитро Шпенов, який був помічником екснардепа від Партії регіонів Олександра Вілкула. Восени 2019 році Шпенов узяв на поруки Олександра Вілкула, арештованого за звинуваченням у незаконній діяльності на посаді голови Дніпропетровської ОДА.
У 2023 році фірма розмістить 900 інформаційних повідомлень на таких інтернет-ресурсах: «Кривбас Он-Лайн» (192), «Пульс» (192), «Перший Міський» (192), «Інформатор» (180), «0564.ua» (144). Також розмістять інформаційні повідомлення обсягом 56 020 кв. см у друкованих виданнях «Пульс» (23 920 кв. см), «Моя Газета Домашня» в Кривому Розі (16 500 кв. см), «Вечер» (11 040 кв. см) так «ВЕК. Вестник Кривбасса» у Кривому Розі (4 560 кв. см).
Фірми отримали підряди без конкуренції, бо на відкриті торги більше ніхто не прийшов.
Читайте також: мерія Кривого Рогу хизуватиметься досягненнями у газетах, які пов’язують з ексслугою народу Олександром Котляром.