Півтора року тече дах: як мешканку Кривого Рогу ледь не вбила власна стеля

Криворожанка Зоя Горовенко живе тут з кінця 70-х. А останні півтора року в будинку невпинно тече дах. Ситуація настільки погіршилася, що у кожні кімнаті квартири жінки утворилися чорні плями.

Одного дня сталося жахливе — стеля у залі просто впала. Пані Горовенко врятувало лише те, що в цей час вона знаходилася у кухні. Якби жінка відпочивала, дивлячись телевізор, уламки звалилися б на її голову.

Тепер вся кімната застелена плівкою. А під час дощу Зоя Горовенко ставить на диван миску. Жінка розповіла СВОЇМ, що так її побут виглядає з початку 2021 року.

В будинку, де мешкає криворожанка, немає ОСББ. Обслуговуванням займається керуюча компанія «Сітісервіс». Жінка написала туди звернення, але ніхто не відреагував. Тоді Зоя Горовенко звернулася до міської влади та на урядову гарячу лінію, щоб там якось вплинули на поведінку приватників. Проте аніякої реакції не з’явилося.

Жінка каже, що комунальні платежі вона робить вчасно, а сама проблема куди ширша. Наприклад, у 2021 році керуюча компанія все ж провела ремонт. Але стало тільки гірше.

«Литися почало ще більше. Під час дощу я ледь встигаю міняти ці тазики. Якщо це ремонт за наші гроші, то я взагалі не розумі, за що ми платимо.

У під’їзді теж нічим не краще. Я вже не говорю про ремонт. Але навіть прибирання тут не проводиться місяцями», — говорить Зоя Горовенко.

СВОЇ звернулися до «Сітісервісу». Представники компанії пообіцяли нам, що все виправлять. От тільки коли саме — не сказали. Ми ж запевняємо, що обов’язково повернемося до будинку Зої Горовенко та перевіримо, чи впоралася керуюча компанія з власними помилками.

Якщо ви також потерпаєте від життя в жахливих умовах через байдужість керуючої компанії — звертайтеся на гарячу лінію 0800 501 346.

Щодо неякісного обслуговування від «Сітісервісу» ви можете зателефонувати до приймальні компанії 067 670 22 79. Або ж повідомляйте про ситуацію СВОЇМ — 067 2 007 007.

 

July 30, 2022

Пошукаємо?